خبرررررررررررررررررر مهم
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

خبرررررررررررررررررر مهم

نوشته شده توسط saba

اگه یه سایت خوب وبه روز برای لی مین هو میخواین به اونی های عزیز من سحر وسولماز سر بزنین بروز ترین سایت در ایران برای لی مین هو برای این دوتا اونی ماهه منه ادرس سایتشون توی لینکستان هست

نظر براشون یادتون نرههههههههههههه

اگه یه سایت عالی وخیلی خوب برای گروه  تی آرا میخواین به سایت ناهید جونم سر بزنین بهترین سایت در ایراننننننن

ادرسش رو تو لینکستان گذاشتممممممممممممممممم نظر برای این سه تا اونی من یادتون نرههههههه

بوووووووووووووووووووووووووووووس



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت14:35---13 دی 1391
سلام جونم شمام مث من ديگه مطلب جديد نميذاري؟پاسخ:اونی جون ادرس وبلاگ عوض شده بیا اونجا عزیزم

zahra
ساعت20:38---7 دی 1391
سلام اونننننننننننننننننننننننننننن ی.وااااااااااااااااااای یعنی چقدر دلم برات تنگیده بود

من نبودم چه کردددددددددددی.داستان و عکسا رو که اصلا نگوووووووووو یکی از یکی خوشگل تر.قربونت برم خودم به تنه.فدات بوووووووووووووووووووووس
پاسخ:سلاممممممممممممممممممممممممم عزیزدلمممممممممممممممممممممم منم همین طور خدا نکنه


غزاله ح
ساعت2:23---5 دی 1391

بیا مشکلاااا حل میشه ...
من چه گناهی کردم ... که نباید صبا رو ببینم ...


غزاله ح
ساعت2:15---5 دی 1391
صبا جونم ...
چی شدهه عزیزم ... ؟!
برای چی رفتی ؟؟؟؟
پس ما از دوریت چی کار کنیم بعد ؟؟ هاااااا؟

پستتو خوندم ...

از چی ناراحتی ... بیا با هم حلش کنیم ...
عزیزم ...



lkhj
ساعت22:58---23 آذر 1391
اونی جون وبلاگت بیسته بیسته.منو که میشناسی؟تو وب اونی سحر بیشتر با هم می حرفیم.اسمم نسترنه.میتونی نسی هم صدام کنی اونی.ولی روی هم رفته وبلاگت حرف نداره.منم هر وقت اپ کردی میام نظر میدم.

وبلگ نو چوکاهه
پاسخ:اره اونی معلومه میشناسمت عزیزدلم فدای نسی جونممممممم خیلی ممنونم خوش اومدی گلم


غزاله ح
ساعت18:39---14 آذر 1391
saba ...ghaleboo avaz konii saizee on aksee be in nemikhoreee azizam
پاسخ: میدونم فدات شمممممممم سایزش رو عوض میکنم کمک خواستم بهت میگم عاشقتم


غزاله ح
ساعت17:26---14 آذر 1391


غزاله ح
ساعت22:57---13 آذر 1391
salam saba jooni
inam codee dorost ...sizesho dorost kardam
codesho be jaye in aksee ke gozashtii bezar age bazam moshkelii bod bego azizam
CODE:

پاسخ: اونیییییییییی کووووو پس کدتتتتتت پس چرا نیست


غزاله ح
ساعت21:08---10 آذر 1391


غزاله ح
ساعت0:03---10 آذر 1391
salam saba joon ...avalan tabrik babatee weblog ...
mobarak bashee azizam
پاسخ: سلام عزیزدلممممممممممممممم ممنونممممممممممممممم خیلی خوش اومدی


sahar lee
ساعت17:14---9 آذر 1391
سلااااااااااااام عشقم چطوری وبت مبااااااااااااااارک چوکاهه چوکاهه خیلی نازه تو زدی تو خط مشکی ایول منم دوست میدارم صبا جون من با اسم لی مینهو لینکت کردم فقط من پیشنهاد میدم یه اسم واسه وبت انتخاب کنی اگه یادت باشه اسم وبلاگ قبلی ما بزرگترین وبلاگ لی مینهو در ایران بود تو هم سعی کن یه اسم خارجی بزاری عد که تصمیمتو گرفتی بگو اسمتو عوض کنم بووووووووس
پاسخ:سلامممممممممممممممممممم اونی خوبی ؟؟؟؟؟؟ وای چه قدر دلم برات تنگ شده بوددددددد مرسییییی اونی جونممممم باشه حتمااااااااااااااااا بازم ممنونم بوووووووووووووس تقدیم تو اونی ماهم


کیمیا
ساعت17:01---4 آذر 1391
مرسی اونی :برای تواونی@} ;- فدات بشمممممممممممممممممممممممممم من بوووووووووووووس تقدیم توووووووووووووووووووووووووو

love l m h
ساعت16:03---4 آذر 1391
salam azizam behet tabrik migam


پاسخ:مرسییییییییییی عزیزم


mahsa
ساعت15:45---4 آذر 1391
واه واه وبشونگاه چه نازه پاسخ:مرسی عزیزم چشات ناز میبینه بوووووووووووووووس

zahra
ساعت11:00---2 آذر 1391
سلام

اوننننننننننننننی اینloxblog رو از کجا پیدا کردی؟هرچی میزنم بلاگفا لینکتو قبول نمیکنهپاسخ:نمیدونمممممممممممم عزیز دلم بی خیال اونی ولش کن


zahra
ساعت0:21---2 آذر 1391
راستی ادرستو اشتباه وارد کردی من با پیمودن مشکلات فراوان از چت روم سایت پیداش کردم
پاسخ:اخی ببخشیدددددددددددد حتما حواسمممممممم نبوده بیاناداااااااااااا


zahra
ساعت0:16---2 آذر 1391
ای جااااااااااااااااااااان این صبای عشق منه وبلاگ زده؟فدای اونی خوشگل خودددددددددددددددددم

عزیزم ورودت رو به جمع وبلاگ نویسا خوش امد میگم.جمعمون جمع بود گلمون کم بود که اونم اضافه شد.فدات ششششششششششششمپاسخ:اخ فدات بشممممممممممممممممممممم من خوش اومدی مرسیییییییییییی اونیییییییییییییییییییییی عزیزدلممممممممممممم خیلی خوشحال شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1398برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 25
    بازدید دیروز : 5
    بازدید هفته : 39
    بازدید ماه : 39
    بازدید کل : 75474
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1